Hoe werkt de wekservice
De wekservice zorgt ervoor dat u, op elk uur van de dag, door ons gewekt wordt. Bent u op zakenreis of heeft u het alarm van de wekker wel gehad, maak dan gebruik van de wekservice! Wanneer u gebruik maakt van deze service wordt u, op de door u opgegeven tijd, door ons gebeld.
- De wekservice werkt als volgt:
- U registreert zich bij ons door uw naam en wachtwoord op te geven en eenmalig te bellen naar 0900-opstaan. (0900 - 6778226) Dit kost u € 1,10.
- Het systeem maakt automatisch voor u een 'wekwallet' aan. Na de registratie plaatst het systeem € 1,10 in uw wekwallet.
- Als u met een mobiele telefoon belt, kunt u 3x worden gewekt. Belt u met een vaste telefoon, dan kunt u 6x worden gewekt.
- U kunt alleen worden gewekt op het telefoonnummer waarmee u zich registreert.
- Als het krediet in uw wekwallet op is, kunt u door de optie opwaarderen uit het hoofdmenu te kiezen, uw wekwallet bijvullen.
Wij wensen u een fijne nachtrust en hopen dat wij u nog veel wekplezier mogen geven.
De wekservice is een dienst van PayEasy Internet Solutions. PayEasy Internet Solutions beheert het facilitycenter waar uw gegevens verwerkt worden en uw wekopdracht wordt verzorgd.
Wij hopen dat u deze service op prijs stelt. Wanneer u suggesties heeft t.a.v. de wekservice kunt u die e-mailen naar: